26 sierpnia 2010

Uwaga, proszę przeczytać

Z dniem dzisiejszym obowiązuje zupełnie nowa procedura zgłoszeń. Jest ona szybsza i pozwala na uniknięcie nieporozumień, dlatego BARDZO PROSZĘ O PRZECZYTANIE.

Od teraz zgłoszenia będą nieregularne, to znaczy piszę posta i do dnia xx-xx-xxxx godziny xx-xx i wy się zgłaszacie, a po upłynięciu tego terminu zgłoszenia nie są już przyjmowane. Kiedy metamorfozy tych, którzy się zgłosili w czasie zostaną zrobione - wtedy zaczynam nowego posta ze zgłoszeniami. I tak dalej.

Od teraz metamorfozy nie będą robione na zasadzie "robię metamorfozę pierwszej lepszej osobie, która jest dostępna na gg", od teraz będę ściśle przestrzegał kolejki. I uwaga - kolejna zmiana. Jeżeli ktoś nie poda swojego nicka ze Stardoll nie będzie miał metamorfozy - będzie musiał się zgłosić do następnej kolejki.


Serdecznie przepraszam wszystkie osoby, które się zgłosiły, a którym jeszcze nie zrobiłem metamorfozy, ale po prostu nie dam rady wszystkich was zebrać do kupy, bo jedni się zgłaszają w KG, drugi w wiadomościach, a trzeci w Zgłoszeniach. Myślę, że ten sposób będzie lepszy i wygodniejszy dla mnie i dla was.

A więc - w tym poście przyjmuję zgłoszenia do dnia 27-08-2010 (piątek) do godz. 17:30



Pzdr.

EDIT: Koniec zgłoszeń. Osoby które się załapały:
MisKasia312
kotuniusia  
Anitka5a 

Reszta musi się załapać na następne zgłoszenia :)

7 komentarzy:

  1. Chciałabym metafor,oze mojeo glownego apartamentu(to za darmo
    nick MisKasia312
    gg 25968300
    (Tylko jak ja czasami jestem niedostempna wienc pisz nawet w tedy to ja to potem przeczytam i odpisze...)

    OdpowiedzUsuń
  2. OSZUST!
    uwazajcie na niego!
    ukradl mojej kolezance konto!
    nie podawajcie mu hasła!
    UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda że ukradłeś jakieś dziewczynie konto!

    mia_colucci135

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałam dodac znaku zapytania

    mia_colucci135

    OdpowiedzUsuń
  5. nic: kotuniusia
    gg:19885728
    prosze pisz na gg
    zalezy mi

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! ;)
    Nick: Anitka5a
    GG nie posiadam ale przebywam teraz u kuzynki więc podam jej nr: 893833

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda! Jestem milenka14624 , ukradł mi konto !

    OdpowiedzUsuń