25 sierpnia 2010

#3: sonia33398

Moją trzecią klientką jest sonia33398. Poprosiła mnie, abym zrobił pokój główny. Zrobiłem go, poprosiła mnie żebym go zrobił w byle jakim stylu, więc zrobiłem styl... hmm.. nie można tego nazwać jednoznacznie, zresztą sami zobaczcie:


Pokój był pusty, nie wiem czy został wyczyszczony specjalnie na potrzeby metamorfozy, ale to nieistotne. Zrobiłem balkon, dodałem łóżko, kanapę, dwa obrazki, roślinkę i położyłem panele na podłogę. Balkon jest pusty i nie ma barierek z prostego powodu - zabrakło kasy, a w schowku pustki. Z twojego schowka wygrzebałem jedynie księżyc, jeden stolik do balkonu i światełko. Musiałem zapożyczyć roślinkę z innego pokoju, mam nadzieję, że się nie gniewasz ;D

Niestety jeszcze mi nie wiadomo, czy metamorfoza spodobała się właścicielce pokoju, być może napisze komentarz, mam nadzieję, pozytywny.

A wam? Jak się podoba?

UWAGA! Od dzisiaj metamorfozy są CAŁKOWICIE DARMOWE, jednakże można zamówić trzy darmowe pokoje - każdy następny wg standardowego cennika. Więcej informacji TUTAJ i TUTAJ

Pzdr.

2 komentarze: