25 sierpnia 2010

Moja fotka + KONKURS

A więc niektórzy czytelnicy bloga wiedzą, że mam na imię Paweł - co za tym idzie - jestem chłopakiem. Dlatego pokażę wam moją fotkę :) Może nie jest zbyt atrakcyjna, no ale zawsze coś - wiem, mam okropne pryszcze.



A teraz mini konkursik! Do wygrania 10 sd (10+1 przez starbazaar) lub wybrane przez siebie prezenty do 10 sd.

PYTANIE: W jakim sklepie kupiłem ten szalik i ile kosztował ? Można się pomylić o 5 zł.

Pzdr.

EDIT: Wygrywa Stella_Beuty, wystaw coś za 10+1 sd.

7 komentarzy:

  1. Rezervd 40 zł

    Stella_Beuty

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za skarpeta na szyi ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta skarpeta występuje u normalnych ludzi pod nazwą "szalik". Możesz sprawdzić w słowniku jeżeli nie wiesz co to znaczy

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc okazuje się, że można nie wiedzieć jak szalik wygląda:) Teraz takie szaliki są modne, sama mam podobny, tylko w inny wzór

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, że mnie wspierasz i uświadomiłaś, że są modne, bo sam do końca nie wiedziałem czy mogę się w tym pokazać w miejscu publicznym ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będziesz miał wątpliwości, zawsze można zapytać mnie na blogu
    http://fashionbyesther.blogspot.com/
    czy na stardoll, obojętne...
    Nie, żebym była jakąś osobą, która absolutnie zna się na wszystkim, ale lubię być z modą na bieżąco:D
    Esther001

    OdpowiedzUsuń