22 sierpnia 2010

#2: Zelekkxd

Moją drugą, a raczej pierwszą klientką jest zelekxdd.
Dlaczego "a raczej pierwszą klientką"? Ponieważ zamówiła ją jeszcze wcześniej od catalinykasi6, tyle,  że metamorfozę cataliny zamieściłem na blogu jako pierwszą.

Ale do rzeczy. Zelek zamówiła pokój główny - tak też się stało, urządziłem jej pokój główny i jej się bardzo spodobało :) (nawet mi się zrymowało ^^... kurde znowu ^^)

Tutaj obrazek przedstawiający pokój główny Zelka:


Metamorfozę możemy zaliczyć do udanych, bo podoba się ona nie tylko mnie :)
Zelek chciała, żeby umieścić w pokoju kanapę i jacuzzi z obrazka powyżej. Z tym miałem niewielki kłopot, ale jakoś dałem radę. Umieściłem nad kanapą półkę z antidote, powiesiłem obrazek, dodałem balkon. Ja bym dał jeszcze jeden obrazek po prawej stronie tarasu (nad jacuzzi), ale Zelek się nie zgodziła, więc pozostawiłem jej to samej sobie. Zapomniałem tylko dać jakąś poduszkę na kanapę, ale i bez niej pokój wygląda świetnie.

Podoba ci się? Ty też chcesz metamorfozę? Pod tym postem możesz się zgłosić. 

Pzdr.

6 komentarzy:

  1. poprzedni projekt mi się nie podoba.. ten jest całkiem niezły.. aagusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. sory wycofuję się,bo:
    1.płatne?sądzę że będzie mało zgłoszeń.
    2.poza tym potrzebne hasło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem mimo że jesteś chłopakiem ;) Masz bardzo fajny bloog i pomimo tego że robisz metamorfozy masz super świetny gust! Czego u chłopaków brakuje xD NIe jestem SS wiem.A apartament jest jaki jest i chciała bym metamorfozę. Bo tak jak tutaj zobaczyłam robisz coś z niczego xD Więc teraz tak pospolicie: na stardollu MissLucy00029 gg 24166729 A i dodałam się do obserwatorów blooga ;) A proszę o rewanżyk i jak chcesz to mogę ci zrobić reklamę w pasku bocznym wiem że mam mało bo 41 obserwatorów i niewiele to da ale zawsze to coś ;)

    http://misslucy00029-stardollnovyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń