26 sierpnia 2010

#7: CaraMia_xD

Moją kolejną klientką (tak, wszyscy znamy to nudne rozpoczęcie posta) jest CaraMia_xD. Poprosiła mnie, abym jej zrobił pokój w mrocznym stylu i żeby było animowane okno z burzą. No i... zrobiłem tak jak chciała. Niestety jest trochę pusto, bo miała bardzo mało stardollarów, a schowek chociaż ogromny - to nic nie znalazłem. I tak musiałem dołożyć stardollarów od siebie.

Ale dosyć gadania. Przejdźmy do rzeczy:


Jak widzicie podłoga jest szara, a ściana czarna, miało być odwrotnie, ale uznałem, że tak wygląda lepiej. Do okienka dodałem półprzezroczyste firanki. Powiesiłem dwa obrazki, bo z jednym było pusto. Dodałem darmowy fortepian, który CaraMia_xD miała w schowku. Do tego czarne zwierzaki (w końcu miało być mrocznie ;D) i fotel z książką. Może mógłbym i dać zamiast tego jasnego obrazka dać małą biblioteczkę z książkami, ale tak jak mówiłem - miałem małe możliwości finansowe, a same książki są drogie jak na tak skromny element dekoracyjny.

Podoba wam się efekt końcowy?


Pzdr.

2 komentarze: