25 sierpnia 2010

#5: Dogs.Unleashed

Kolejna klientka, kolejna metamorfoza.
Tym razem klientką jest Dogs.Unleashed. zrobiłem pokój wg własnego stylu tak jak sobie tego życzyła, napisała, żeby zrobić pokój tuż obok tego z szafą i tyle. Ponieważ pokój był zajęty wyczyściłem go. A że Dogs.Unleashed miała mnóstwo stardollarów na koncie - postanowiłem troszkę zaszaleć. Do pokoju użyłem wnętrza, które już miała, zakryłem je częściowo deskami i murkiem, żeby było widać tylko okno.
Tym razem wyjątkowo nie miałem weny, więc zrobiłem klasyczny pokój z kanapą. Fotka poniżej.


Jak się podoba?


Przy okazji dodam, że to ostatnia metamorfoza na dzisiaj. Osoby, którym jeszcze nie zrobiłem metamorfozy - muszą zaczekać do jutra. Ale spokojnie, nie odchodzę ani nic z tych rzeczy. Aha, no i jeszcze prosiłbym, żeby ci, którzy zamówili metamorfozę dodali mnie do znajomych.
Na pocieszenie dodam, że punktualnie o 17 będzie na blogu mini konkurs :)

Pzdr.

2 komentarze:

  1. czy możesz pokazywac zdjęcia przed?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie będę ich pokazywać, ponieważ miałoby to sens tylko jeżeli zmieniam dany pokój na własną wersję. W tym przypadku robię całkiem inny pokój lub zaczynam w ogóle od zera. Także moim zdaniem to nie ma sensu

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń