30 sierpnia 2010

#10: kotuniusia

Przepraszam, że nie pisałem wcześniej na blogu, ale zrozumcie - ja też jestem normalnym człowiekiem, co chwila gdzieś muszę jeździć, a to do rodziny, a to jeszcze gdzieś tam...

No ale nieważne. Kolejna metamorfoza, tym razem kotuniusi. Poprosiła mnie o elegancki salonik. Efekt niżej ;)


Pusto moim zdaniem. Ale i tak cud, że mogłem wydać więcej niż 50 sd. Gdyby nie to byłby tu sam fortepian, kanapa i lampka.

Pzdr.

Zaraz, zaraz - przecież to 10. metamorfoza!!! Dziękuję wam, że się tak chętnie zgłaszacie. Nie może się obyć bez konkursu. Tym razem do wygrania 10 sd.
Pytanie: Podaj stardollowy nick mojej pierwszej klientki.

EDIT: Poprawna odpowiedź to NIE catalinakasia6. To pytanie jest podchwytliwe! Czytajcie uważnie posty! Podbijam stawkę do 15 sd 

EDIT2: Wygrywa hela456 . Wystaw coś za 15 + prowizja i zgłoś się w mojej księdze gości po nagrodę ^^

7 komentarzy: